Sepehr

Sepehr

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

 

خدمات نظارت ساختمان به 2 دسته کلی نظارت و استکام بنا تقسیم می شود که در ادامه به معرفی هریک از آن ها به طور اختصاری می پردازیم، چالش هایشان را بررسی کرده و راهکاری مطمئن در جهت رفع آن ها ارائه خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا نظارت ساختمان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام دهید .

نظارت

خدمات نظارت ساختمان، همانطور که از نامش پیدا است به معنای کنترل و مانیتورینگ دقیق بر اجرای ضوابط در طول فرآیند ساخت و ساز است که همه این کارها بر عهده فردی به نام مهندس ناظر می باشد. طبق قوانین سازمان نظام مهندسی، برای پروژه‌های ساختمانی بالای ۳۵۰۰ متر وجود ناظر حقوقی و برای متراژ کمتر از 3500 متر، وجود ناظر حقیقی الزامی است. فرد و یا مجموعه ناظر بر پروژه وظیفه دارد پس از شروع فرآیند ساخت و ساز به طور مداوم از پروژه دیدن کرده و از اجرای درست و اصولی هر مرحله از کار اطمینان حاصل نماید. همچنین ناظر موظف است در صورت عدم انطباق کار با نقشه ‌ها و مشخصات مصوب، ضمن تذکر کتبی به کارفرما و ارائه راهکار مناسب ، مراتب را به مراجع صدور پروانه اعلام کند تا با اخطار و یا جریمه روبرو نشود. خدمات نظارت ساختمان یکی از حساس ترین خدمات حوزه ساختمانی می باشد چرا که فرد ناظر علاوه داشتن تجربه کافی باید مطابق با آخرین قوانین سازمان نظام مهندسی پروژه را بررسی کرده و مشکلات احتمالی را پیش بینی کند.

همانطور که می دانید مهندس ناظر باید دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی عمران و یا یک رشته مرتبط با نظارت بر کارهای ساختمانی باشد اما فقط داشتن مدرک تحصیلی جهت انجام بی عیب و نقص یک پروژه کافی نیست بلکه فرد باید تجربه و مهارت لازم، جهت مدیریت امور و چالش های احتمالی را نیز داشته باشد. تیم سپهر با دقت و حساسیت بسیار بالای خود همراهی مطمئن برای شما در جهت پیدا کردن مهندس ناظری با شرایط ذکر شده می باشد. جهت مشاوره رایگان خدمات نظارت ساختمان فرم استعلام را تکمیل نمایید.

استحکام بنا

استحکام بنا از شاخص های اصلی سنجش کیفیت ساختمان و تایید استحکام و پایداری آن به شمار می‌رود، در نتیجه سنجش آن یکی از دشوارترین فرآیند های حوزه ساختمانی محسوب می شود. سنجش مقاومت ساختار، مقاومت مصالح و همچنین زیرساخت های استفاده شده در سازه از معیار های اصلی استحکام بنا به شمار می‌روند. همانطور که میدانید ارائه برگه استحکام بنا برای دریافت پایان کار ضروری است، لذا رعایت ضوابط ذکر شده در این سنجش لازمه تکمیل پروژه می باشد.

تیم سپهر با تجربه بالای خود در ارائه این سرویس می‌تواند، اخذ برگه استحکام بنا را به کاری راحت و بدون دردسر برای شما تبدیل کند !

برگه استحکام بنا یکی از مهم ترین مجوزهای هر ساختمان محسوب می شود که هزینه آن به عوامل متعددی همچون سن بنا، متراژ زیربنا، تعداد طبقات، کاربری سازه و …. بستگی دارد که هرساله  از سوی سازمان نظام مهندسی تهران تعیین و ابلاغ می شود. مهندس ناظر موظف است پس از بررسی دقیق پروژه، در صورت تایید آن را صادر کرده و به مالک ساختمان جهت دریافت گواهی پایان کار ارائه کند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که طبق ضوابط اعلامی از سوی سازمان مقررات ملی، مالکان جهت ایجاد هرگونه تغییر اساسی در سازه از قبیل توسعه یا حذف بخشی از بنا، اضافه کردن اشکوب و … نیاز به دریافت برگه استحکام بنا دارند. در نتیجه اگر به عنوان یک مالک و یا کارفرما قصد ایجاد تغییرات داخلی در ملک خود هستید میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان تیم سپهر استفاده کنید تا ببینید نیاز به برگه استحکام بنا دارید یا خیر!

تهیه برگه استحکام بنا در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از تخصص های اصلی شرکت مهندسی سپهر می باشد. این تیم به واسطه پروژه های متعددی که در طول این سال ها به اتمم رسانده است به تمامی پیچ و خم های احتمالی در پروژه مشرف بوده و به روند انجام کار را تا حد بسیار زیادی سرعت می بخشد. برای استعلام قیمت همین حالا تماس بگیرید و تفاوت را احساس کنید.

خدمات نظارت ساختمان تیم سپهر چیست؟

تیم سپهر یکی از معتبر ترین مجموعه های فعال در حوزه پروژه های ساختمانی و عمرانی در تهران است که در طول فعالیت خود در این حوزه به با بیش از 100 پروژه موفق توانسته جایگاه خود را در میان صاحبان املاک و پیمانکاران پیدا کند. دقت و حساسیت تک تک اعضای تیم سپهر موجب شده است که تمامی کارفرمایان پس از یک بار همکاری به مشتریان دائمی این مجموعه تبدیل شوند و صفر تا صد پروژه های ساختمانی و عمرانی خود را به تیم سپهر بسپارند. پیدا کردن مهندس ناظری که ضمن داشتن مسئولیت پذیری، دانش علمی و عملی کافی داشته باشد یکی از چالش های اصلی کارفرمایان پروژهای عمرانی محسوب می شود. تیم سپهر در کنار شما است تا این چالش را با کمترین هزینه و بهترین پیشنهاد برای شما حل کند. برای ارتباط با مشاوران ما همین حالا با تماس بگیرید.

خدمات نظارت ساختمان

خدمت بعدی سپهر