Sepehr

Sepehr

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

خدمات آزمایشگاهی ساختمان

آزمایشات تخصصی و کیفیت سنجی پروژه های ساختمانی یکی از دغدغه های اصلی سازندگان و حتی پیمانکاران پروژه های عمرانی است که جهت تست مصالح و تایید کیفیت آن ها باید صورت بگیرند. این آزمایش ها به سه دسته کلی

  1. آزمایش خاک (ژئو تکنیک)
  2. آزمایش بتن و مقاومت مصالح
  3. تست جوش و میلگرد

تقسیم می شوند که هریک دارای قوانین و ضوابط خاص خود می باشد. در ادامه به بررسی اجمالی هریک از این آزمایش ها و نحوه تسریع بخشیدن به روند انجام آن ها در طول پروژه خواهیم پرداخت.

کیفیت و دقت خدمات آزمایشگاهی ساختمان تاثیر مستقیمی بر سطح کیفی پروژه دارد، عموم سازندگان و پیمانکاران پروژه های ساختمانی بر این باوراند که هرچه این مراحل را با کیفیت بیشتری طی کنند، طول عمر سازه خود را افزایش داده و در نتیجه ساختمان ایمن تری خواهند داشت. حضور یک شرکت ارائه دهنده خدمات آزمایشگاهی معتبر، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه شما، می تواند دغدغه های شما در خصوص دقت و درستی آزمایشات را نیز برطرف کند.

قیمت خدمات آزمایشگاهی ساختمان دارای تعرفه مشخصی است که هر ساله توسط سازمان نظام مهندسی تعیین می گردد. واضح است این تعرفه با توجه به شرایط و ویژگی های هر سازه متفاوت خواهد بود. شما می توانید شرایط سازه خود را جهت استعلام قیمت خدمات آزمایشگاهی برای مهندسین مشاور تیم سپهر ارسال نمایید تا قیمت پیشنهادی آن ها را دریافت کنید.

آزمایش خاک یا (ژئو تکنیک)

اولین قدم قبل از شروع عملیات عمرانی یک سازه، بررسی مقاومت خاک زمین مورد نظر می باشد.  شما به عنوان یک سازنده و حتی پیمانکار باید رفتار خاک زیرین سازه خود و مقاومت آن را به طور دقیق بررسی نمایید تا از بروز خطرات احتمالی در آینده جلوگیری کرده و ساختمانی ایمن مطابق با ضوابط و اصول عمرانی بسازید.

در آزمایش خاک منطقه مورد نظر با پارامترهای مهندسی دقیق خاک به طور کامل تجزیه و تحلیل می شود تا ضمن ایجاد درک درست از عناصر و شرایط موجود در سایت، به شما در ترسیم ادامه مسیر پروژه کمک کند. آزمایش خاک زمانی انجام می شود که یک مهندس ژئوتکنیک از پروژه شما بازدید کند و  نمونه ای از آن را جهت آزمایش ویژگی ها، ماهیت و نوع تیپ خاک و همچنین میزان واکنش پذیری آن تهیه کند. نتیجه این آزمایشات ظرفیت باربری زمین شما را تعیین خواهد کرد در نتیجه آزمایش خاک یا (ژئو تکنیک) مرحله بسیار کلیدی در مسیر عملیات عمرانی یک سازه محسوب می شود. تیم سپهر به عنوان یکی از خبره ترین مجموعه های فعال در حوزه خدمات ساختمانی در کنار شما است تا نتایجی دقیق را با به روزترین سیستم های آزمایشگاهی در اختیارتان قرار دهد. برای استعلام قیمت همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

تست بتن

آزمایش بتن یکی از گسترده‌ترین مباحث ساختمانی می‌باشد که هدف اصلی آن، حصول اطمینان از کیفیت مراحل بتن ریزی و بررسی پاسخگو بودن میزان مقاومت تامین شده توسط بتن است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یکی از مراحل اخذ پروانه ساخت در این نرحله از پروژه، معرفی مجری آزمایش بتن به سازمان نظام مهندسی است. حال فرد یا سازمان معرفی شده باید گواهی و امضا برگه تعهد آزمایش بتن توسط طرفین را از طریق کارتابل شرکت مربوطه ثبت کند تا مجوز پروانه ساخت صادر گردد. از آنجایی که تست بتن رابطه مستقیمی با میزان استحکام سازه دارد، در هر مرحله از کار باید بتن استفاده شده نمونه گیری شود تا بتوان کیفیت آن را تایید کرد. تیم سپهر یکی از مجریان فعال تست بتن و سایر آزمایشات ساختمانی در تهران است که با تضمین دقت و کیفیت، تجربه همراهی مطمئن را برای شما رقم میزند.

تست جوش

تست جوش یا آزمایش جوش یکی دیگر از آزایش های ساختمانی است که رابطه مستقیمی با استحکام بنا دارد چرا که در اسکلت فلزی ساختمان، اتصال تمامی اجزا از طریق جوش انجام می پذیرد. بنابراین رابطه کیفیت جوش با استحکام ساختمان، رابطه‌ای مستقیم تلقی می شود. طبق مبحث ۱۰ مقررات ملی ساختمان برای ساخت سازه فلزی، بکارگیری یک جوشکار ماهر و تست جوش التراسونیک و رادیوگرافی الزامی است. سازندگان پروژه های ساختمانی با انجام تست جوش باید به مهندس ناظر پروژه این اطمینان را دهند که مقاومت عملی و تئوری سازه کاملا برابر و مطابق با استانداردهای تعیین شده می باشند. تست جوش نیز مانند سایر آزمایشات ساختمانی دارای انواع مختلفی می باشد که در 2 دسته کلی تست جوش مخرب و تست جوش غیرمخرب جای میگیرند که هریک استانداردها، کاربری ها و روش های مختص خود را دارند شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از مهندسین تیم سپهر این مرحله از ساخت را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کرده و تاییدات لازم را به آسانی دریافت نمایید.

خدمات آزمایشگاهی ساختمان سپهر بهترین انتخاب برای سازندگان

همانطور که می دانید هرچه نتایج محاسباتی آزمایش های ساختمانی دقیق تر باشند، احتمال بروز مشکل در زیرساخت آن سازه در آینده کمتر خواهد بود و در پی آن، سطح کیفی پروژه و بهره وری ساختمان بالاتر خواهد رفت. تیم سپهر یکی از شناخته شده ترین هلدینگ های اراده دهنده خدمات آزمایشگاهی ساختمان و به طور اجمالی خدمات عمرانی در تهران است که با تضمین دقت و حساسیت در فرآیند کار خیال شما را بابت صحت و درستی نتایج ارائه شده، راحت می کند.

قابل پیش بینی است که اطلاعات حاصل از این آزمایش ها برای مهندسین پروژه بسیار ارزشمند هستند چرا که با تحلیل و بررسی آن ها می توانند سایر مراحل ساخت را پیش گرفته و از اصولی بودن روند خود مطمئن شوند. تیم مهندسی سپهر به پشتوانه تجربه بالای خود در حوزه ساختمان و سازه های عمرانی، توانایی ارائه این خدمات با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت را به شما پیمانکاران و مهندسین عزیز دارد.

 قیمت مناسب و دقت بالا، از اصلی ترین فاکتورهای تیم سپهر در حوزه خدمات آزمایشگاهی ساختمانی محسوب می شود که گواه این ادعا کارنامه موفق و لیست بلند بالای پروژه های انجام شده از سوی این تیم می باشد. جهت استعلام قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاوران تیم سپهر تماس بگیرید.

خدمات آزمایشگاهی ساختمان

خدمت بعدی سپهر