Sepehr

Sepehr

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

آزمایش خاک چیست؟

اهمیت اخذ تاییدیه آتش نشانی برای هیچ سازنده و یا پیمانکاری پوشیده نیست. همان طور که می دانید تاییدیه آتش نشانی مجوزی است که توسط سازمان آتش نشانی ارائه می شود و هدف از اخذ آن ایمنی سازی ساختمان ها در برابر بلایای غیر مترقبه ای همچون آتش سوزی می باشد. در بندهای تاییدیه آتش نشانی تمامی قوانین و مقررات ایمنی در معماری و ایمنی در مقابل حریق منطبق بر مقررات ملی مبحث ۳ ساختمان ذکر شده است که پیمانکار به عنوان یک سازنده باید آشنایی تام با تک تک موارد آن داشته باشد تا بتواند منطبق بر اصول یاد شده عمل کرده و در نهایت موفق به اخذ این تاییده برای سازه خود شود.

 

 

چه ساختمان هایی به تاییدیه آتش نشانی نیاز دارند؟

همان طور که میدانید سازمان آتش نشانی طبق یک دستورالعملی جامع و کامل ساختمان هایی که طی روند ساخت تیاز به تاییدیه دارند را اعلام کرد که این دستورالعمل به شرح زیر است:

  • ساختمان های مسکونی بیشتر از 6 طبقه و یا بیشتر از 20 واحد
  • ساختمان های اداری، تجاری، پزشکی، درمانی، مراکز ترک اعتیاد و …
  • ساختمان هایی که نیاز به پایان کار یا تغییر کاربری دارند.
  • اماکنی که از سوی شهرداری و آتش نشانی اخطار گرفته باشند.

با توجه به دستورالعمل یاد شده ساختمانی که حداقل یکی از شرایط بالا داشته باشد مشمول اخذ این مجوز از سازمان آتش نشانی است. شما با کمک تیم سپهر می توانید این چالش را به کاری ساده و بدون دردسر تبدیل کرده و روند ساخت خود را بدون توقف ادامه دهید.

مزایای استفاده از سرویس تاییدیه آتش نشانی تیم سپهر

تیم سپهر با بیش از 20 سال سابقه درخشان درحوزه طراحی، نظارت و اجرا ساختمان یکی از معتبر ترین مجموعه های فعال در این حوزه است که گواه این ادعا داشتن بیش از 100 نمونه کار موفق و رضایت 90 درصدی مشتریانش در طول این سال ها می باشد. ما در تیم سپهر صفر تا صد پروژه های ساختمانی شما از مشاوره و طراحی تا نظارت و اجرا را برعهده گرفته و ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه های شما، افزایش بهره وری را برایتان به ارمغان میاوریم. تسلط کامل کارشناسان و مهندسان تیم سپهر بر ضوابط و قوانین روند کسب مجوزهای لازم مانند تاییدیه آتش نشانی را به حداقل زمان ممکن کاهش می دهد که این خود یکی از اصلی ترین تفاوت های  این مجموعه با سایر رقبا محسوب می شود. کارشناسان سپهر آماده ارائه مشاوره و خدمات رسانی به شما عزیزان در هر مرحله از ساخت می باشند. جهت برقراری ارتباط با شماره های 22224686-021 تماس بگیرید.

 

 

 

تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *