Sepehr

Sepehr

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

CONSTRUCTION AGILE MARKETING

مسلماً در هر شهری از هر کجای ایران که زندگی کنید، با پروژه‌های متعدد آپارتمان‌سازی روبرو شده‌اید. شاید آپارتمان‌هایی را دیده باشید که از فرط زیبایی حسابی دلتان را برده باشند و هوس زندگی در آن‌ها به سرتان زده باشد. امروزه با گذشت زمان و پشرفت ساز و کار در ساختمان سازی و معماری نه تنها در ایران و شهر تهران بلکه در کل جهان به سمت ساخت انواع برج‌‌ها و ساختمان‌هایی با طراحی‌های لوکس و لاکچری هستند که شاید برخی از آن‌ها دارای معماری داخلی خاصی نباشند اما نمایی لوکس و لاکچری دارند که هر فردی با دیدن آن‌ها دلش بخواهد حتی شده برای ثانیه در آن‌ها حضور داشته باشد و فضا را لمس کند. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

برج مسکونی رولکس فرمانیه، تهران

حتی اگر پیگیر زندگی خصوصی سلبریتی‌ها هم نباشید، احتمالاً به گوشتان خورده است که علی دایی در یک پنت هاوس فوق‌العاده مجلل در پایتخت زندگی می‌کند! این پنت هاوس افسانه‌ای در برج لوکس مسکونی رولکس در فرمانیه واقع شده است و در کنار 51 واحد دیگر در این برج ساختمانی، محل زندگی افراد ثروتمند و سرشناس در تهران است. با کمی جستجو در اینترنت متوجه می‌شوید این برج را با نام برج لاکچری علی دایی هم می‌شناسند.

شاید جالب باشد بدانید که کریم باقری هم با سکونت در برج مسکونی رولکس فرمانیه به نوعی همسایه علی دایی محسوب می‌شود. اما کسانی که مانند این دو فوتبالیست دوست داشتنی و محبوب ما در این برج لوکس مسکونی زندگی می‌کنند، به چه امکاناتی دسترسی دارند؟ آیا واقعا تجربه زندگی در این برج‌ها متفاوت است و ساکنین آن‌ها زندگی خاص را در آنجا دارند؟

باید گفت که پزشک اختصاصی، استخر، باشگاه بدن‌سازی و کارواش از امکانات ویژه این برج ساختمانی هستند. در واقع مولتی میلیاردرهای ساکن برج مسکونی رولکس، هر زمان که بخواهند می‌توانند به پزشک مقیم دسترسی داشته باشند یا با حضور در استخرهای 700 مترمربعی از حضور بهترین مربیان شنا بهره‌مند شوند! به علاوه سالن بدن‌سازی فوق‌العاده پیشرفته در کنار تجهیزات ویژه و مربی‌های سرشناس هم از همه نظر این برج مسکونی خارق‌العاده را به مکانی ایده‌آل برای زندگی تبدیل می‌کنند.

برج لوکس آلتون کورت در نیاوران، تهران

برج لوکس آلتون کورت در نیاوران، تهران​

اگر گذرتان به نیاوران خورد، سری هم به برج لوکس مسکونی آلتون کورت بزنید و از نمای جذاب این ساختمان 24 طبقه لذت ببرید. واحدهای این برج ساختمانی حداقل 250 و حداکثر 700 مترمربع متراژ دارند و متراژ دو پنت هاوس آن نیز برابر با 500 و 700 متر است. در این برج همان طور که انتظارش را دارید استخرهای اختصاصی برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته شده و سالن‌های ماساژ، بیلیارد و بدن‌سازی هم برای پر کردن اوقات فراغت ساکنین ساخته شده‌اند.

اما یکی از نکاتی که برج مسکونی آلتون کورت را از سایر برج‌های ساختمانی لاکچری جدا می‌کند، مقاومت فوق‌العاده بالای آن در برابر زلزله است. به طوری که از فولاد با استقامت بالا برای ساخت دیوارهای داخلی هم استفاده شده است. گفته می‌شود که با وجود زلزله 8.5 ریشتری که بیشتر ساختمان‌های دنیا را تخریب می‌کند، این برج مسکونی می‌تواند استوار و مقاوم پا برجا بماند. علاوه بر این، واحدهای لاکچری این برج لوکس مسکونی آرامش و سکوت را به واسطه دیوارهای عایق صوتی خود به ساکنانشان هدیه می‌دهند.

برج شیک روما رزیدنس در کامرانیه، تهران

برج شیک روما رزیدنس در کامرانیه، تهران​
در لیست معرفی برج‌های مسکونی تهران روما رزیدنس یکی از پرحاشیه‌ترین و داستان سازترین برج‌ها است و تمام این حاشیه‌ها حول صاحب اصلی این برج می‌چرخد! رسول دانیال زاده که ممکن است او را با نام سلطان فولاد نیز بشناسید، یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی در داخل کشور است که به جرم اختلاس زمانی در زندان بود که توانست با برخی ترفندها خودشان را از زندان به کشور آلمان برساند!! اما اکنون ظاهراً به کشور بازگردانده شده و در زندان به سر می‌برد. صرف‌نظر از وضعیت نامشخص مالک این ساختمان، باید گفت که برج ساختمانی روما رزیدنس یک شاهکار به‌تمام‌معنا در بین برج‌های مسکونی تهران است.

این برج لوکس مسکونی در 15 طبقه ساخته شده است و واحدهای آن هرچه از طبقات پایین به سمت بالا حرکت می‌کنیم، متراژ بیشتری پیدا می‌کنند؛ به طوری که از 350 متر به 926 متر خواهیم رسید. اما شاه واحد اصلی همان پنت هاوس است که در 1400 مترمربع و آن هم دوبلکس ساخته شده است

واحدهای برج ساختمانی روما رزیدنس همگی حداقل دارای سه اتاق خواب و یک اتاق مستر هستند و برخی از واحدها اتاق کار، اتاق کودک و اتاق مهمان را هم دارا هستند. به علاوه، سیستم‌های صوتی، موسیقی، کنترل دما، کنترل روشنایی و تهویه نیز کاملاً به شکل هوشمند برای واحدها طراحی شده‌اند تا ساکنان بتوانند تنها با فشردن یک کلید، موسیقی دلخواه خود را پخش کنند یا میزان روشنایی خانه را تغییر دهند.

از لوکس بودن این واحدها و نقشه‌های معماری متفاوت آن‌ها هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم. به طور کلی گچ‌بری‌های لوکس، ویوی فوق‌العاده اتاق‌ها، استفاده از پتینه کاری و… از مواردی هستند که برج رزیدنس روما را از هر نظر متمایز می‌کنند. ساکنان این برج به فضاهای سبز چشم‌نواز همراه با آب‌نما، استخر، سینما، لابی 1000 متری، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی و ده‌ها مورد دیگر دسترسی دارند که همگی نمادی از زندگی مجلل و لاکچری طبقه مرفه جامعه هستند.

برج مسکونی بام جمشیدیه واقع در تهران

برج مسکونی بام جمشیدیه واقع در تهران​

مجتمع بام جمشیدیه یکی دیگر از پروژه‌های لوکس و مجلل در منطقه یک تهران می‌باشد که توسط فرزاد دلیری یکی از مهندسین بنام کشور طراحی شده است این مجتمع در زمینی به وسعت 2918 مترمربع که دارای 9 طبقه و در مجموع 8911 مترمربع زیربنای مفید برای این مجموعه شاهد هستیم که این پروژه واقع در جنوب پارک جمشیدیه یکی از مناطق خوش آب و هوا شهر تهران میباشد از خصوصیات این موقعیت مکانی واحدهای این مجموعه می‌باشد که چشم انداز زیبای کوه و فضای سبز پارک جمشیدیه را در کنار این امکانات و ویژگی‌ها شرایط ایده‌آلی را برای زندگی فراهم کرده است.

در کنار واحدهای مسکونی این مجتمع بخش‌های مشاعی ساختمان را نیز شاهد می‌باشیم که شامل لابی این مجموعه به متراژ 768 متر مربع لابی مجلل و با ارتفاع 9 متر دارای امکانات و تجهیزات لوکس می‌باشد و 373 متر سالن اجتماعات چند منظوره 340 متر مجموعه استخر و سونا و جکوزی و 537 متر سالن بدنسازی مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا از دیگر امکانات پروژه بام جمشیدیه می‌باشد.

این پروژه دارای محوطه بسیار زیبا می‌باشد که شامل فضاهای سبز و ترکیبی از انواع گیاهان و درختان و سیستم آبیاری مکانیزه و نورپردازی‌های کاملا حرفه‌ای و دید فوق العاده شهر تهران را برای ساکنین مجموعه به نمایش گذاشته شده است.

برج جهانشهر واقع در کرج

برج جهانشهر واقع در کرج​

برج جهانشهر با توجه به موقعیت ویژه سه نبش و واقع شدن در منطقه‌ای عاری از ساختمان‌های بلند مرتبه، زندگی در فضایی دل چسب و خوشایند را نوید می‌دهد. انتخاب خانه‌ای که علاوه بر استحکام، امکانت رفاهی و امنیت، سهولت ورود و خروج، نزدیکی و دسترسی آسان به مراکز خدمات شهری، چشم اندازهای بدیع و محیطی دوست داشتی را در یکجا برای ساکنین فراهم آورد بسی مشکل می‌نماید.

اما بخوانید از ویژگی‌های جذاب این برج: موقعیت زمین سه نبش به مساحت اولیه 3600 متر مربع و بنای احداثی در دو بلوک و چشم اندازهای چهار طرفه می‌باشد. هریک از واحدها حداقل از دو جهت دارای چشم انداز بوده و واحدهای طرفین دارای چشم انداز 180درجه‌ای هستند. سطح اشغال ساختمان حدود 42% از کل زمین می‌باشد که در مقایسه با ساختمان‌های معمولی (60% به علاوه 2متر) فضای مشاعی بیشتری را در اختیار ساکنین قرار می‌دهد. کف و دیوار طبقات پارکینگ کاملاً از سنگ مرغوب پوشیده شده و سقف آنها نیز پنل آلومینیومی با لامپ های LED می‌باشد. سالن اجتماعات با گنجایش بیش از 200 نفر دارای سقف بلند 6 متری است که امکان ورود و خروج مهمانان از داخل لابی و دسترسی مستقیم از محوطه بیرونی را می‌دهد. استخر بزرگ، سونا بخار و خشک، جکوزی، تهویه، نورگیری چند وجهی دارد. روف گاردنی بسیار زیبا، آلاچیق، کافی‌شاپ و محیط‌های دلپذیر زمستانی و تابستانی درون سه گنبد عظیم با روکش مس، دارای دید وسیع از چهار جهت شهر کرج، با کاربردهای مختلف نیز دارد. سیستم‌های حرارتی و برودتی مرکزی و BMS (چیلر و فن کوئل توکار) به تعداد مورد نیاز در هر فضا با در نظر گرفتن اوج گرما و سرما، با قابلیت کنترل مرکزی از طریق نمایشگر موجود در داخل خانه، یا از طریق موبایل و قابلیت تنظیم هر یک از فضاهای نشیمن و اتاق‌ها با درجه حرارت‌های مختلف در صورت تمایل نیر قرار گرفته است.

برج عظیم زاده متل قو در مازندران

برج عظیم زاده متل قو در مازندران​

مجتمع مسکونی قو ، دو برج دوقلوی 25 طبقه را شامل می‌شود که با استفاده از جدیدترین متدهای مهندسی و ساخت فضاهای آپارتمانی طراحی و با مطلوب‌ترین مواد و مرغوب‌ترین مصالح ساختمانی ساخته شده است .این دو برج 292 واحد آپارتمان مسکونی و 5 واحد پنت هاوس بسیار مجلل ، زیبا ، جذاب و شیک و را در خود جای داده است .مساحت واحدهای احداث شده از 80 تا 180 متر مربع در نظر گرفته شده است که علاوه بر داشتن کلیه امکانات رفاهی ، زیباترین و متنوع‌ترین چشم اندازهای طبیعت شمال کشور را به خریداران محترم و ساکنان آن ارائه می‌دهد .

آنچه مجتمع مسکونی قو را در زمره مجتمع‌های مسکونی ، اقامتی و گردشگری خاورمیانه مطرح کرده است ، طراحی بی نظیر 4 پنت هاوس 870 مترمربعی به انضمام استثنائی‌ترین پنت هاوس موجود در کشور به متراژ 1700 متر مربع است که به زیباترین نحو ممکن و با بهره مندی از جدیدترین علوم معماری روز دنیا طراحی شده است.
مجتمع مسکونی قو ، لابی بسیار مجلل و زیبائی را به مساحت 604 مترمربع در خود جای داده که با استفاده از مرغوب‌ترین سنگ‌های ایتالیائی طراحی شده و فضای بسیار مطلوبی را برای پذیرائی از ساکنان محترم فراهم آورده است.
شما کدام یکی از این برج‌ها را از نزدیک دیده‌اید؟ از کدام یکی از این برج‌ها خوشتان آمده است ؟